TP Vision și FC Barcelona semnează un parteneriat pe mai mulți ani

Brandul Ambilight TV va fi afișat pe mâneca tricoului faimoasei echipe de fotbal.

TP Vision, compania care proiectează, produce și comercializează produsele Philips TV, Philips Sound și AOC Audio, anunță un nou parteneriat cu legendara echipă de fotbal FC Barcelona, în calitate de partener principal pentru dispozitivele TV, Display și Audio. Parteneriatul va promova gama TP Vision de televizoare și produse audio de top la nivel mondial și va evidenția tehnologia originală Ambilight TV a companiei și capacitatea sa unică de a transforma televizorul obișnuit într-o experiență de vizionare captivantă.

Fiind unul dintre cei trei parteneri principali ai clubului, Ambilight TV va apărea pe mâneca tricoului de fotbal al echipei masculine începând cu data de 28 mai, pentru a coincide cu ultimele meciuri ale sezonului 2022/23. Ambilight TV va fi afișat în mod proeminent în interiorul stadionului. Jucătorii cheie din echipele de fotbal masculine și feminine vor fi invitați să experimenteze direct gama de produse, în special Philips Ambilight TV, pentru a deveni ambasadori ai brandului. În calitate de partener principal al clubului, TP Vision va juca un rol important în calitate de furnizor de televizoare și ecrane pentru infrastructura audiovizuală a noului Spotify Camp Nou, care în prezent este pe cale să devină cel mai mare și mai inovator complex sportiv din Europa. Acordul oferă pentru TP Vision drepturi de asociere cu primele echipe de fotbal masculin și feminin, precum și cu celelalte echipe sportive profesioniste ale clubului.

Colaborarea dintre TP Vision și FC Barcelona face parte din strategia ambelor organizații de a căuta în mod proactiv parteneri care împărtășesc aceleași valori și filozofii și care se pot combina pentru a spori reputația clubului și a companiei de a fi cele mai bune în domeniile lor.

TP Vision și FC Barcelona împărtășesc o viziune comună de a duce evenimentele sportive dincolo de obișnuit, creând un spectacol excepțional pentru fani, oriunde s-ar afla aceștia. FC Barcelona pretinde cu mândrie că este „Mai mult decât un club”, în timp ce TP Vision oferă utilizatorului Ambilight TV “mai mult decât un televizor”.

Televizoarele Philips Ambilight sunt dotate cu benzi de LED-uri colorate integrate de-a lungul marginilor din spate ale televizorului, care proiectează pe peretele din spate o aură de lumină în continuă schimbare și care se potrivește cu exactitate cu imaginea de pe ecran. Ambilight dă impresia unei imagini TV mai mari și mai bune, care se extinde dincolo de limitele fizice ale televizorului.

Beneficiul unei aure de iluminare a fost stabilit de mult timp în lumea filmului, dar cercetările efectuate de TP Vision au arătat că experiența suplimentară a Ambilight se poate extinde și la sport, având un succes deosebit în cazul fotbalului.

Ambilight s-a dovedit deja a fi un succes uriaș, având unul dintre cele mai mari grade de satisfacție din industria produselor electronice de consum și un motiv stabilit pentru achiziționarea repetată de televizoare în rândul clienților existenți

FC Barcelona, campioană a sezonului 2022-2023 din La Liga, este unul dintre cele mai iubite cluburi de fotbal din lume, cu o comunitate cu adevărat globală de fani extrem de entuziaști și o experiență unică în ziua meciului – dar numai câțiva fani foarte norocoși au ocazia să vadă echipa live la Spotify Camp Nou.

Parteneriatul va introduce Ambilight TV pentru multe dintre audiențele FC Barcelona și le va permite tuturor fanilor sportului să recreeze experiența unică și spectacolul unui meci în direct în Spotify Nou Camp pe televizorul Philips de acasă.

„Suntem încântați să putem colabora cu o adevărată emblemă sportivă globală precum FC Barcelona. Acest nou parteneriat se potrivește în mod natural, deoarece ambele noastre organizații caută să își extindă oferta mult dincolo de obișnuit, fiecare dintre ele oferindu-le fanilor noștri o experiență unică, atât live cât și acasă. Milioane de consumatori se bucură deja de televizoarele noastre unice Ambilight în casele lor și, ca parte a strategiei noastre, acest parteneriat pe termen lung cu FC Barcelona va ridica experiența fantastică a televizorului Ambilight la nivelul pe care îl merită cu adevărat.”, adaugă Kostas Vouzas, CEO, TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas)

Comentând în numele FC Barcelona, Juli Guiu, vicepreședinte de marketing, a declarat: „Suntem foarte mândri să urăm bun venit TP Vision ca nou partener principal al FC Barcelona. Barça s-a remarcat întotdeauna prin căutarea excelenței, atât pe terenul de joc, cât și în afara lui, iar această înțelegere este un alt exemplu de succes în acest sens, deoarece ne asociem cu un lider mondial în domeniul electronicii și tehnologiei audiovizuale. Un pas uriaș în strategia comercială a FC Barcelona în asociere cu o multinațională care, datorită inovației sale Ambilight TV, a transformat experiența meciului într-o călătorie captivantă și extrem de satisfăcătoare pentru milioane de fani care urmăresc fotbalul de acasă”, precizează Juli Guiu, vicepreședinte de marketing FC Barcelona

Despre TP Vision:

TP Vision Europe B.V. este înregistrată în Olanda, cu sediul central în Amsterdam. TP Vision este o companie deținută integral de TPV Technology Limited („TPV”), unul dintre cei mai importanți producători de monitoare și televizoare din lume.

Înființată în 2012, TP Vision este astăzi una dintre cea mai mare prezență globală din industria audio și TV de consum. Dezvoltă, produce și comercializează produse electronice și tehnologii care oferă o experiență audio și vizuală superioară.

Cu un accent puternic pe piața electronicelor de  consum, portofoliul de produse al TP Vision include produse audio și televizoare de consum, ecrane profesionale și sisteme de operare a conținutului. Aceste produse și soluții sunt introduse pe piață prin intermediul mărcii proprii a TP Vision, AOC, precum și a mărcii Philips, utilizată sub licența Koninklijke Philips N.V.  

Gazda unor mărci electronice de top și a unor produse premiate, TP Vision are peste 2.000 de angajați la nivel global, cu operațiuni în Europa, America, Orientul Mijlociu, India și în anumite țări din Asia-Pacific.

TP Vision oferă o valoare adăugată în viața de zi cu zi și în societate prin expertiza sa în dezvoltarea de produse, design, excelență operațională și producție responsabilă.

Despre FCB:

FC Barcelona a fost fondată în 1899 și este deținută în prezent de peste 140.000 de membri. Este considerat cel mai mare club multisportiv din lume și are o istorie de peste 120 de ani. Înrădăcinat în orașul și țara sa, perspectivele sale sunt globale și are sedii oficiale în orașe de pe trei continente diferite: Barcelona, Hong Kong și New York.

Barça caută să schimbe lumea prin excelență sportivă. Acest lucru ajunge și în lumea cunoașterii prin intermediul Barça Innovation Hub. Clubul este, de asemenea, renumit pentru angajamentul său față de cauzele sociale, pe care îl canalizează prin intermediul Fundației FC Barcelona, și pentru activitatea sa de educare a băieților și fetelor în ceea ce privește valorile pozitive ale sportului. Datorită creșterii din ultimii ani, Barça are în prezent peste 440 de milioane de fani pe rețelele de socializare.

  

You may also like...