Brandul de periferice de gaming Genesis dezvăluie noua identitate vizuală la cea de-a 10-a aniversare

Genesis sărbătoreste cea de-a 10-a aniversare a brand-ului și dezvăluie noua identitate vizuală. Logo-ul Genesis a fost actualizat și este rezultatul a doi ani de muncă și consultare cu comunitatea de gaming. Noul logo va apărea pe produse în curând.

Fondat în 2011, Genesis oferă produse dedicate gaming-ului menite să răspundă cel mai bine schimbărilor și nevoilor gamerilor. Denumirea produselor Genesis se inspiră din tabelul periodic al elementelor (de ex. Holm, Radon, Xenon, Argon).

Este timpul pentru următorul pas

În urmă cu doi ani a început procesul de rebranding care urmărea să surprindă schimbările care au loc în cadrul Genesis și să redefinească identitatea brand-ului. În cadrul procesului de rebranding a fost implicată și comunitatea de gameri, care a avut ocazia să își exprime nevoile și așteptările. Astăzi, Genesis prezintă noul logo.

Dominik Piętka, Chief Marketing Officer a declarat: „Este un eveniment deosebit pentru noi, finalizăm acest rebranding al portofoliului nostru de produse dedicate gaming-ului. Genesis este pe piață de 10 ani, iar comunitatea de gameri care s-a adunat în jurul brand-ului a contribuit enorm la succesul nostru. Suntem foarte recunoscători utilizatorilor noștri pentru încrederea acordată, iar această nouă identitate vizuală este menită să se alinieze cu cine suntem astăzi și cu cine vom fi în viitor”

Cu ocazia aniversării, Genesis a pregătit o serie limitată de produse, care vor fi lansate treptat. De asemenea, Genesis va prezenta mai multe game de produse în curând.

Restul produselor din portofoliu vor fi, la rândul lor, supuse unui proces de rebranding. 

You may also like...